bad news and good news

Har haft en riktigt jobbig natt, har inte kunnat sova mycket alls och är övertrött nu men var tvungen att gå upp ändå. Har mått illa och haft frossa hela natten, fattar inte var det kom ifrån helt plötslig. Och så har jag haft ont i kroppen som fan. Skitjobbigt!
Jag som tänkte vakna tidigt & gå och träna men får gå ikväll istället och hoppas att detta går över.
Idag ska jag plugga med Hyra och Nathaly sen ska jag träna och plugga igen. Kul dag - not..

Men nu ska jag fixa lite frukost och kolla lite grejer på lonelyplanet. Det ser ut som att det blir London i sommar! Trodde jag skulle stanna i Sverige ensam och bara jobba men planerna har ändrats. Det blir london 5 dagar, och mina kusiner ska också stanna så vi kommer hitta på massor med roliga grejer, och så ska jag såklart jobba.

holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0