always on my way

Okej - måste sätta mig och andas för en sekund.
Got a lot of things going on.
Utöver att jag MÅSTE plugga till ett prov imorgon och ett seminarium så ska jag snart på fika/möte, har varit på utbildningsmässa på morgonen, fotat outfits & kläder på ZAAN till den andra bloggen, fikat med Ema och stressat som vanligt. Har många bollar i luften just nu but that's the way i like it. Dock dödar stressen mina mage som är inne på sin sjätte dag att göra ont :( Doktorn på måndag!

I helgen ska jag försöka fixa allt som har med skolarbete att göra så jag kan ta det lugnt på den fronten, har massor av andra projekt på G som jag måste fokusera på. Helt plötsligt blev vardagen en aning stressigare haha imorse hade jag 2 missade samtal och 5 sms - hur fan kan det hända över en natt :/ eller ja - det brukar inte hända mig.
Men det är ändå kul att något händer, tittar ut genom fönstret nu på det äckligaste vädret ever och är ändå glad för jag har i alla fall inte tråkigt. Ska byta om nu sen åka ner mot stan, berättar om mötet sen - roliga saker på G! Och om utbildningsmässan imorse

pussheeej!
ps. sorry till alla som ringer och jag inte hinner svara, eller på sms för den delen - snart lugnar det väl ner sig - ha lite tålamod (:

och har fortfarande inte bestämt mig om utbildningen, får läsa i utbildningskatalogerna senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0