yes i have a mental disorder

Hur sjuk är man inte, om man som jag fick helt plötsligt, får ryck att sortera och fixa och organisera saker... Började med vardagsrummet där jag fixade allt fint, sen köket, lådorna med bestick och liknande. Över till kylskåpet, ställde allt i ordning, pålägg med pålägg, mejeri med mejeri, grönsaker med grönsaker. Sen gick det över till skafferiet som ändå är kaos för det är fullt med grejer men fixade det en aning. what the fuck liksom? Men de brukar hända mig då & då, får panik på oreda. I got it from my mama, för någon dag sen fixade hon frysen, såna vi är bara haha. Som tur är så är det inte jobbigt eller något, är verkligen en lättnad när allt är fint. Det är ju inte så att jag får ångest och inte kan andas haha har ändå dammiga hyllor och helt kaos i garderoben så freak är jag inte.. men ändå rätt nära. kliar alltid i fingrarna att börja städa och fixa hos folk som har kaos..

men men.. konstigt nog så stör jag mig inte på det även om jag vet att det är lite weird

Kommentarer
Postat av: Fanny

ahh tradigt! svart ska de va:)

2011-12-17 @ 15:40:55
URL: http://trendsettah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0