persistent but good

Här har ni de alltid återkommande objekten på min mobil, har en tendens att alltid fota mat. Men vad ska man göra när det är sååå gott hihi.
Med det sagt & med dessa bilder upplagda ska jag dra mig till my favourite place & äta lite. Blir min ack så sena frukost. Ska bara ta något litet för ikväll blir det restaurang med de bästa!


Bakade paj till Ajlas födelsedag, inte bästa utseendet men smaken är den viktigaste.
Och gott var det minsann!
























Kyckling i sweet-sour sås med ris (hos Didi i Kristianstad)

Hemmalagad brunch till mig & min bror. Hade nog gett bort min säng för detta just nu!

Lagade massiva, hemmalagade, saftiga och dödliga köttbullar i Växjö. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0