p to the m to the s

Ligger i min säng och är allmänt sur & bitter - PMS på ingång. Tur att det kommer nu så kan jag sova bort det.. Stör mig fortfarande på min blogg, helt fucked up är den, ser inte ens hälften av det jag skriver. BLÄ.

Idag var jag i Malmö och hade pluggdag med tjejerna, gick mycket bra som vanligt. Känns skönt att gå igenom och diskutera med andra men börjar redan få lite tentapanik. Men det ska nog ordna sig! Bara att plugga varje dag, lite eller mycket men något ska det vara.
När jag kom hem var jag trött & kinkig så åt lite och försvann in på rummet. Har ägnat kvällen åt detta: matheltenkelt.blogspot.com
Tidsfördriv med ett intresse helt enkelt..
Nu ska jag fixa några smågrejer och sen bädda ner mig i sängen!
känner mig precis som på bilden, out of focus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0