no shirt, no shoes and i still get service

Vaknade för knappt en timma sen, sprang upp (nja.. nästan) och gick till affären. Halvvägs förstår jag att jag har pyjamesen på mig fortfarande. Tur för mig att affären är 3 minuter härifrån. Till och med kassörskan skrattade åt mig lite.. Och så undrar jag hur det alltid är kö i vår affär, vilken tid det än är på dygnet.. Tuff fråga..
Nu sitter jag och kollar på musikhjälpen med timbuktu! När jag startade tv:en så var Mona Sahlin på ettan. Tänkte direkt att detta måste bli en bra dag!

Ska springa in i duschen snabbt nu & sen fortsätta kolla på musikhjälpen medans jag äter frukost, lagar middag till ikväll & fixar mig.
Förövrigt HATAR jag att duscha.. eller ja inte att duscha det gör jag varje dag men att duscha och att tvätta håret samtidigt.. GAAAH, skitjobbigt!
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0