lampan släcktes i din hall, och jag gick hem igen

God dagens, god dagens!
Här i stugan är mysfaktorn på hög nivå. Har ingen skola idag och ska umgås med Chang. Innan dess ska jag få lite work done här hemma. Maila lite saker, organisera och om jag hinner plugga en liten stund. Ska ta en runda på stan med Chang sen ska vi hem till henne & käka middag (vietnamesisk mat in my heart) och ikväll tar jag nog en sväng förbi min kusin för att mysa lite med bebban. I söndags när jag kom hem hade vi gäster, mina kusiner från Trelleborg & deras små underbara döttrar. Lekte sönder mig med 5-åringen och myste med 1-åringen, och folk som tror att jag hatar barn i really don't men vissa barn/föräldratyper har jag riiiktigt svårt för. På grund av olika saker haha lång historia med massor av åsikter och psykologi i det hela, so let's not go there.

Igår var jag i skolan och kunde faktiskt stå ut i 2 timmar, är fortfarande förkyld men det gick bra som tur är. Imorgon har jag en övning i skolan sen åker jag till Kristianstad och kommer hem på torsdag och då ska jag förhoppningsvis ha tid med att plugga. Fredag; skola och sen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!
Då ska jag varva mys med vänner, plugg & lite politik. Och det är min vecka i stora drag. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt kommande veckor. Måste vila, äta bra & ta hand om mig helt enkelt. Har blivit lite för mycket av det goda på den senaste tiden men det bestämde jag mig för att avsluta på en buss halv tre på natten i lördags efter en tragikomisk kväll.

Nu ska jag jobba lite, sen ta på något fresh och dra mig ner mot staden
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0