just can't help it

Trodde inte det även om jag många gånger har fått bevis för det, men jag är fan en riktig nattuggla. Är knappt kapabel till något under dagen. Att sova till 12 gör jag utan problem, käkar i 2 timmar, fixar mig i 3 timmar. Är riktigt seg. Men från 8 på kvällen till 2 är jag fan on top. Cp som fan men men. Under dagen (alltså efter min sega process) vid 3 drog jag mig till stan, träffade Ema, gick och käkade på Haket. Sen tog vi en kaffe to go, satte oss på bussen åch åkte tillbaka till våra gamla hoods. Jag hade kommit med idéen att vi skulle kolla på Lucia i kyrkan på Drottninghög som när vi var yngre. Sagt och gjort! Det var övermysigt! Sen åkte vi hemåt åt varsitt håll.

Väl hemma var det datan som gällde, har umgåtts för mycket med den idag, mår helt illa. BLÄ! Men har faktiskt varit en aning duktig. Renskrev lite anteckningar, planerade en del och så läste jag till och med i boken. Inte ofta det händer. Det är nog storleken på boken som skrämmer.. och att den är på engelska. Men den är sååå jävla intressant när man väl börjar och inte alls svår att förstå. Men man ska ju få tummen ur röven. Vilket jag får runt denna tiden. HAHA nej men.. Nu ska jag i alla fall försöka sova, ännu en dag imorgon. Ska upp lite tidigare än vanligt. Måste handla tomater först, sen laga middag för dagen, duscha, åka till skolan och komma hem på kvällen. Sen blir det äta middagen och förhoppningsvis vara lika duktig som inatt!

blogg.se är förövrigt lite konstigt, ser inte halva skärmen så om det är många stavfel beror det lite på tiden som jag skriver detta & hemsidan.
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0