changes

Seriöst, rullade ut ur sängen imorse. Var så trött.. Även om jag sover 8-10 timmar så är jag ändå sjukt trött om dagarna. Men tvingade mig upp för hade powerwalk-date med Arnela och det var ju bra att äntligen börja röra på kroppen.. Hade inte skadat om jag hade kommit till insikt lite tidigare men men. Bättre sent än aldrig. Har fått någon konstig lust. Att vara aktiv typ. Ska skriva in mig på Filborna nästa vecka, börja träna, har börjat med körkortet lite smått (mer efter nyår) pluggar relativt bra + hinner med mycket annat. Håller tummarna som fan att detta ska hålla nu..
Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig & snabba mig till stan för att fixa några smågrejer. Sen hem & hjlpa mami med lite mat och så för vi ska ha gäster. Och hoppas att jag orkar plugga ikväll/inatt.

pussheeej!
ska ner på stan med dom här två underbaringarna och ännu en underbaring som inte finns med på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0