back on...

Borde egentligen skriva back on track, men det är jag ju inte. Är bara back haha och det innebär att jag ska till skolan idag för första gången på en vecka. Tydligen så blir man inte frisk om man tar ledigt och vilar ut. Är fortfarande förkyld tyvärr. Men känner att jag inte kan missa fler föreläsningar så det är bara att ta tag i det hela. Idag när jag kommer hem kommer jag nog vara halvdöd, är fan inte van vid att göra något ansträngande. Har bara legat i soffan och ruttnat. Och det började kännas så igår var jag tvungen att gå ut & gå lite och sånt.

Sen lagade jag en god vegetarisk middag, dock känner jag att jag måste förbättra mina skills där. Mima & Nera kom också hit, vi bakade lussebullar som inte smakade lussebullar alls haha. Och så gick vi till deras syster/min kusin som bor 5 minuter från mig och myste, kollade på TV, drack julmust, åt pepparkakor och "lussebullar"  och lekte med finaste bebban!
Sen sov Mima hos mig (sjukligt att jag saknar henne redan efter 2 dagar haha) vi hade girltalk & det var bara mys. Min bästa, bästa kusin!
Idag vakna jag halvdöd som vanligt.. Om det bara hade varit tillåtet hade jag fan sovit bort hela dagen, så jävla skönt. Men men.. upp & hoppa, in i duschen, planering av dagen & helgen, fixa håret, äta, och nu sitter jag här. Har gott om tid på mig så ska bara ta det lugnt nu innan jag åker till Lund. Hoppas jag hinner/orkar plugga ikväll för i helgen har jag planerat mys, mys, mys. Inget jobbigt.
Nu ska jag äta min efterrätt på min trerättersfrukost HAHA mmm pepparkakor & julmust (:

pusshej!

en härlig bild på mig & mima var tvungen att tas med. från min studentfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0