all the crazy shit..

Var ute på promenad innan för jag mådde SÅ illa! Ville kräkas. Skönt att gick bort efter min PW. Sen kolla jag TV med mami & bror och så fick jag för mig att äta jättemånga kakor. Sent på kvällen. Så nu är jag helt stissig samtidgt som jag vill sova. Har försökt att plugga men självklart håller jag på med en massa andra grejer. Så typiskt. Bloggar, chattar, planerar, lyssnar på musik, sittdansar. Men ska nog plugga lite för då kommer jag bli jättejättejättetrött så då kan jag däcka snabbt!
YEP that's my plan.

pussheeej!!
btw - har jullov imorgon. mestadelen kommer dock gå ut på att plugga.. tenta 13/1. men ska nog se till att få in lite fina grejer under lovet med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0