what i need

Hola!
Sitter hos min syster i Norrköping och funderar på vad jag ska göra under dagen. Är på semester nämligen och det är sååååå underbart skönt. Funderar på om jag ska åka hem på söndag eller fredag. Känns så stressigt att åka hem på söndag med tanke på att jag börjar skolan på måndag. Men samtidigt så har jag allt fixat redan, det sista kan jag fixa genom datan och det som ska handlas kan jag ju handla här.. Får fundera på den frågan lite.
Annars så sover jag länge, äter gott, läser, lagar mat och bara tar det lugnt. Sånt jag inte hinner med alls när jag jobbar. Tror nog jag ska ta en snabb runda på stan snart, kolla lite och sånt plus handla lite grejer till middag. Hoppas jag inte går vilse bara haha. Kan 2 vägar här i Norrköping - den ena går till en del av stan och den andra går till Arnelas lägenhet. Så kan bara röra mig i en liten del av stan för att inte get lost, helt synd haha.
Förövrigt så är jag skitglad att Socialdemokraterna i Helsingborg har satt igång tankenötterna och äntligen lyssnat på folket - http://hd.se/helsingborg/2011/08/23/s-backar-om-saltkristallerna/ - och bestämmer sig för att säga nej till byggandet utav Saltkristallerna. För er som inte fattar ett skit så är det kort sagt en kongressanläggning + hotell + bostäder som ska byggas på en av Helsingborgs finaste platser, precis vid vattnet. Där det förövrigt redan finns en byggnad, med en viktig historia bakom sig. SSU har hela tiden varit emot bygget och nu har äntligen (S) också tänkt till. Ska bli kul att följa utvecklingen av planerna nu, en tanke är att flytta hela bygget till en annan del av Helsingborg (H+ området) som i framtiden ska göras om helt, där hade Saltkristallerna passat utomordentligt bra.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0