wääääääh

MÅR SÅÅÅÅ DÅLIGT!
Har sovit max 3 timmar inatt, dog av nervositet. Jävla Lunds universitet asså... Känner bara såhär: Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte :(
Om en timme ska jag ta bussen och det ända jag har hunnit är att platta håret & dricka saft. Och såklart gått på toa en miljon gånger. Måste äta något men vill bara spy bara jag tänker på mat. HATAR DETTA..
Visste att jag skulle ta ett sabbatsår, jobbat lite o typ hittat mig själv haha. Men inga jobb finns så nu får jag växa upp snabbt (and i don't like that)
JAJA måste dra nu, hoppas jag överlever.
Har en positiv sak att tänka på i alla fall, nya tillskottet i familjen! Min kusin födde en pojke igår och jag är sååå glad, världens sötaste sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0