tears of happiness..??

kaos i huvudet just nu. ska alldeles strax tillbaka till jobbet, pass 2 på G.
Varför kaos?? Svårt att förklara men jag har så blandade känslor inför allt, hinner inte gå in på allt detaljerat men 29:e augusti startar the new shit. Och jag är fan ta mig INTE redo.. ooooh vet inte vad jag ska göra.
4 dagar (tills på söndag) har jag på mig att tänka har jag själv bestämt sen när jag har fixat allt det sista så finns det ingen återvändo men fram till söndag känner jag på mig att det kommer bli tårar, sömnlösa nätter, skratt och tvivel. that's just me & ingen kommer fatta haha.. men men behövde skriva av mig, det kommer fler förklaringar för de förvirrade själarna där ute (inte för att jag är mindre förvirrad). Nu måste jag till bussen sen jobb till nio. Har 6 arbetsdagar kvar!
Och tacka fan för det för jag ser ut som ett spöke! Skrämde mig själv när jag såg mig i speglen imorse.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0