it's a sign

Tecken på att jag har ett liv:  hinner inte blogga
Tecken på att jag är tråkig: sover innan 10
Tecken på att jag har missat sommaren: vit som snö mitt i sensommarens tropiska värme

kan även benämnas som: jag har jobb
sånt som händer bara. men jag är fast besluten att ändå få ut så mycket av mitt så kallade sommarlov, tro det eller ej (:

Skulle egentligen befinna mig på SSU kongress i Sthlm just nu men så blidde det inte. Måste fylla på kontot en aning eftersom förra lönen försvann rätt snabbt haha. Men lite får man unna sig (i form av utgång & shopping)
Denna lönen som kommer i slutet av augusti ska dock användas på ett mycket sparsamt sätt: Data, sparande & böcker till högskolan - typ.
Nej nu måste jag gå, börjar jobba 9. Ville bara slänga in ett livstecken.
Kvar på bloggplaneringen:
- Sätta in bilder från balen
- Bilder fårn studenten
- Bilder från studentfesten
- Andra bilder
- Berätta om London
- Ge en liten inblick i den vildaste utgången förra fredagen
Och så vidare. So, you get it - jag e liiiiite efter men det kommer väl. Nu vet ni iaf vad som väntar so stay tuned.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0