the little girl inside of me

SJUK VECKA - sjuk, sjuk, sjuk.
Mitt psyke är handikappat, har fått det bekräftat nu.
Har sista jobbedagen imorgon (thank you jebus att du dog på långfredagen). Första veckan på jobb har gått bra, nu väntar sommaren bara, hej fina pengar haha
Samtidigt har det varit sjukt jobbigt, tuffaste jag gjort i hela mitt liv typ - mycket att tänka på, nya grejer, skitmycket ansvar - men jag fixar det! Får lite mental breakdown då & då men skitsamma, what doesn't kill you will only make you stronger.

Mina päron har lämnat mig och åkt till Saida och Haris har börjat jobba i Halmstad så jag, familjeberoende Sabina, TVINGAR mina vänner att komma hit så jag inte ska dö ensam HAHA.
Är sjuuukt sällskapssjuk, trodde inte det om mig själv. Tur att mina tjejer är såå underbara, tar värsta hand om mig, agerar sovsällskap och allt - älskar er!
Jag ser mig själv som självständig men lämnar mamma mig är det kaos haha, trodde aldrig det om mig själv men men, inget fel med det - love my family.
JAJA - ordbajsar lite men ville skriva av mig lite mitt i all stress. Ska alldeles strax fixa ihop sista grejerna inför imorgon, lunchlåda och såna grejer (VUXENPOÄNG!) sen ska jag nanna sött. Drömde värsta mardrömmarna inatt :( Därför jag dööör av trötthet just nu.
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0