power of the sun

God morgon!
Idag är en fett konstig dag, orkar inte gå in på detaljer men sitter fortfarande hemma har inte rört mig mot skolan än. Har några saker att fixa i skolan sen tillbaka hem. Sitter på balkongen och njuter för fullt, lyssnar på lite musik och filosoferar om livet. Fattar inte hur allt kan vändas upp & ner så snabbt och att man märker det först efteråt.. lite jobbig situation...

Vaknade och fixade lite grejer, skulle ringa några samtal, duscha, äta och bege mig mot skolan men planerna ändrades.
Såklart fick jag en aning panik när jag skulle ringa, svårt för andra att förstå men jag och telefonsamtal går inte ihop och speciellt inte viktiga telefonsamtal. Så det tog ett tag för mig att sansa mig, ringde till slut och det gick skitbra!
Innan dess åt jag frukost på balkongen, sjukt skönt! Ska alldeles strax sminka mig lite sen dra mig hemifrån. Så skönt det hade varit att bara sitta här var jag är just nu hela dagen..

Har ett annat dilemma för dagen: utgång eller inte?
Är sjukt sugen, tjejerna är på, vädret är perfekt
MEN ska jobba imorgon och känner för att ha lite myskväll istället.
Tufft val, får se hur det blir under dagen.
Ut och njut av solen nu!
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0