ovo kino snova, zovu fantazijom

Funderar på om kära Arnela ska sova hela dagen, kan nämligen inte starta dammsugaren med lilla prinsessan sovandes förstår ni. Plus så måste jag hämta massor med andra grejer i rummet men synd att väcka henne. Så jag kollar Harry Potter på ettan och försöker plugga lite.

Gårkvällen var fantastisk, känslan.. Den känslan är bäst!
Det var sjukt mycket folk och alla var riktigt taggade. När vi skulle köra hem så maxade vi musiken i bilen och körde till Mcdonalds och skämde ut våra liv lite haha, aldrig skrattat så mycket. Sen kom det mest legendariska då jag och Arnela hade värsta diskussionen och vilken cola som var vanlig och vilken som var zero, borde ha filmats för fan haha!
Så kom vi hem & hade lite allmänt tjejsnack och sen så somna vi alla sött.
Nu har jag massor att fixa, mina föräldrar kommer äntligen hem idag så måste ju göra rent här efter veckans bravader haha
Om Arnela bara kan vakna...

holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0