not that much to say

Ja, denna veckan har varit upp & ner för mig.. mitt humör har varit helt cp.. har inte orkat blogga eller något även om jag har tänkt på det.
Det har hänt massor av roliga grejer men även mindre roliga så jag är minst sagt slut efter veckan! Ema ville ut och skaka lite rumpa men jag är verkligen död. Måste vila känner jag. Vill inte bli sjuk så bäst att softa. Ska ladda inför morgondagens konsert :D kommer bli riktigt kul eftersom alla mina älsklingar ska dit.. Måste bara fixa några grejer och sånt, planera och shit sen kommer det bli en helvetes kväll!
För att inte vara totalmobbad och sova nu ska jag ta & titta på någon film men ändå bädda ner mig i sängen och efteråt blir det att nanna sött.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0