me, myself and i

Skönaste kvällen på länge, har tagit det lugnt, bara gjort saker jag vill.. Planerade utgången imorgon, kommer bli helvete! Sen fixade jag min egna meza haha, var sugen på något gott så tog allt gott i kylskåpet och gjorde plockmat mmm, kan kalla det påskbuffé deluxe. Drack cola ur vinglas, mestadels för alla glasen är i tvättmaskinen och kollade TV, myyyys asså! Nu måste jag gå & hämta posten, kan tänka mig att brevlådan är helt överfull, hoppas bara ingen granne kommer i trappan och ser mig i min pyjamas haha. Ändå jobbigt att vara ensam hemma haha, måste tänka på såna grejer som att vattna blommor, slänga sopor, hämta post (kom på det idag), släcka ljus, alla glas tar slut när man inte orkar diska haha osv. bortskämd jag är!
Imorgon fixar jag alla dom småsakerna (:

holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0