let's wrap it all up..

Jag är dödare än död just nu. Var tvungen att gå hem från skolan imorse, efter min engelskaredovisning för att jag mådde så illa. Kom hem och sov ut men känner mig fortfarande heeelt seg, vädret påverkar en så jävla mycket! Har massor att göra idag både för skolan och SSU. Hela denna veckan är fullproppad med grejer gällande ALLT. Skola med nationella prov, måste ändra mitt högskoleval, boka tid hos doktorn, gå på kontroll efter operation, SSU, årsmöte, demonstrationer, födelsedagar, jobb & mitt i allt detta ska man leva lite också. Och har fan inte råd att bli sjuk nu, därför maxar jag med te & citroner i förebyggande syfte. Ska ta & tvätta av mitt smink nu, tänkte gå & simma och kanske basta lite i hopp om att stänga av hjärnan två timmar eller något sånt.
pusshej!

gotta work hard for some changes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0