last night

Vi kör en kort summering av igår kväll/natt/morgon.

Kvällen startade med middag hos mig med tjejerna, vi fixade oss och det var kalabalik. Typ 30 plattänger inkopplade, bråk om speglar, vem skulle sminka vem haha typiskt tjejer. Sen så kolla vi TV lite och alla gjorde olika grejer. Vi åkte ner mot stan, tog stämpel på Tivoli, sen skulle det bli en massa spring runt stan. Cardinal som var dött sket vi i, en runda på Bakom sen tillbaka till Tivoli. Där festade vi loss till stängning och därefter rörde vi oss mot Lila. Inte lönt att gå hem än, bussarna hade slutat gå så vi kunde lika gärna vänta tills de började gå igen på morgonen.
På Lila träffade vi min kusin & co. och där var det riktigt soft, när det stängde drog vi oss till stationen där vi skulle ha en omröstning om vi skulle promenera hem eller vänta drygt en timme tills bussarna gick. Tjejer med korta kjolar och högklackade = ingen promenad. Vi bestämde oss för att käka lite nattamat och vänta på bussen.
När vi kom fram hit så gick vi förbi bageriet och dooog av den goda lukten så vi droppade in där och handlade nybakade bullar. Och efter det kom vi ÄNTLIGEN hem, fixade med kuddar & täcke åt alla sen somnade jag fint i min säng.

och sååklart så dokumenterades inte denna galna natt med bilder och det går fan inte att beskriva den med ord men men..
nu ska jag käka frukost och sortera tvätt, medans alla andra sover.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0