i'm gonna miss it

Okej - skolan kan dra åt helvete är något vi alla treor står bakom just nu.. I alla fall de från min klass men samtidigt - klassen och alla galna saker man gjort vill man inte mista. Går fan inte att beskriva, som nu till exempel: om alla hade slutat klaga och ägna sin tid åt facebook hade vi ALLA varit klara för längesen med våra religion uppsatser, istället maxar vi vår facebook-sida med ångest-inlägg och liknande. Och om jag hade ägnat mindre tid att skriva här och skriva mer på words hade jag kunnat få en natts sömn men nej nej. Treor i ett nötskal haha.

Jag känner ändå att jag kommer klara uppgiften, jag har klart för mig vad jag ska göra & skriva, har skitbra idéer men ska få ner det med ord också. Innan 09.00 imorgon minsann. Så det får ta sin tid, skitsamma. DOCK måste detta pluggsättet ändras drastiskt. Helst imorgon typ men VERKLIGEN inför högskolan. Kommer aldrig funka med sista-minuten där. Kadaver på riktigt.
JAJA - nu ska jag se vad klassen har för sig haha
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0