hello sunshine!

Uppe med tuppen är lilla Sabina idag, mysigt... NEJ!
Dör av trötthet, har drömt äckliga mardrömmar och ska gå och jobba nu 8 timmar. Samma sak blir det fram till torsdag. Så här kommer jag sitta varje morgon av mitt LOV :( i need some sleep.
Älskar vädret ute dock, ska lätt sola på balkongen när jag kommer hem
Sen ska vi ha gäster och jag skiter i, ska lägga mig klockan 9 så jag är utvilad imorgon.
Är förövrigt skiiiit-nervös över första jobbdagen, typiskt mig men jag tycker sånt är lite jobbigt förstår ni. Nya grejer, nya människor, man kan göra fel och sånt - men det löser sig. Vet om att i slutet av veckan kommer jag vilja jobba hela tiden haha
Nu ska jag försöka äta upp min frukost sen ta på mig & såna grejer and then work, work, work!
pusshej

jag på älskade balkongen igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0