gonna' get organized

Här fixas det och hålls på, in with the new out with the old. Tvärtom för mig!
Fyfan vad jag har hållt på idag här hemma. Fixat & trixat. Yes sir, allt ska bli som innan. Alltid fixat, alltid organiserat, planerat. Bästa som finns! Igår fixade jag min garderob, färgsorterat, fixade bokhyllan, balklänningen, planerade skolan. Idag fortsatte det med alla papper, mer till skolan, nu ska jag göra ekonomisk planering och imorgon ska jag avsluta det sista. Ni fattar inte så skööönt det känns!
Alla kan säga sitt men jag vet vad jag mår bra av and that's how i'm gonna roll.

Har varit sjukligt trött denna veckan, känner mig lite krasslig nu också. Ska maxa c-vitamin så det inte blir något förkylningsutbrott. Helt opassande just nu. Imorgon planeras det utgång för fulla muggar men.. jag är fett osäker. Får se vad dagen bringar sen bestämmer jag mig.
Nu - lite till planering & sen in i drömmarnas värld
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0