fint som snus

Oj - tror aldrig att jag har varit borta så länge från bloggen tidigare, förutom vid resor. Sånt som händer helt enkelt - har haft fullt upp som ni nog vet. Är glader idag även om vädret suger.. because JAG HAR FÅTT JOBB :D
Blev väckt av ett samtal från schemaläggaren, made my day! Ska jobba 4 dagar under påsklovet och under sommarlovet, några månader. Sen har jag fixat ett tillfälligt jobb för mig & tjejerna nu under helgen, känns fint som snus!
Har även roliga planer på andra håll framöver och helgen som var precis var great. Dock blev jag sjuk under lördagen så det var inte så kul men i made it through it all. Har bilder från fredagen och lördagen som jag ska lägga ut senare.

Har håla nu och sitter och tittar ut på det gråa vädret men skiter i - studenten och balen är nära, jobb finns (äntligen), har världens underbaraste vänner, livet är fullt av kärlek, alla mår bra - behöver fan inget mer!
pusshej

changi, jag & ema <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0