saturday night fever

I lördags skulle vi fira Jessica hos henne med mat & dricka sen skulle de myndiga ut och de omyndiga (jag) hem. Vi har riiktigt kul. Hela lördagen var riktigt stressig för mig, men samtidigt riktigt kul. Jag åkte dit med kusin och väntade in resten av folket. Låter bilderna tala för sig själv (:


kusin fixar sig

me!

Hade på mig en vit tunika, svarta shorts under & svarta stickade strumpor & bruna stövlar

Jessica öppnar sina presenter

Hyra & Nermina

Mojitos!

Snyggingen herself!

detta dödade oss! speciellt mig & moniq som var sääämst..
fia med knuff, åker du ut shottar du tequila - inte nådigt

avslutar med en bild på my one and only love haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0