regular tuesday

Bara en helt vanlig tisdag, sitter på min internationella ekonomi lektion. Missade engelskan imorse behövde sova lite längre för jag satt upp så länge för att fixa arbetet. Har lunch nu, sen dans & matte. Dansen kommer bli intressant haha jag & min fina koordination. Sen matte c som förvånansnärt går bra.. kommer dock inte hålla länge you´ll see. Jag är sämst som sagt haha men men. Efter det måste jag plugga allt möjligt. Trodde det skulle bli enklare i trean men neej, dom gillar att maxa vårt liv. Hej, vi sitter & pluggar 5 timmar om dagen - jättemobbade!
Jaja.. livet är hårt.
Sitter & skrattar med Ema åt min lärare som har roligast uttal på vissa ord - neeeeegativt!
Gun: Protektionism - Protect, vilket betyder skyddar... HAHA dööör.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0