outta my system

Vaknade upp imorse & kände mig helt tom, ingen livslust och ingen ork.. Det kändes riktigt läskigt men jag vet vad det beror på - all stress & ångest har samlats sig och jag behövde bara få sova ut. Det konstiga är att varför har inte detta kommit tidigare, typ förra terminen när jag var efter med så mycket, nu ligger jag ändå bra till. Under 3 timmar igår kväll var jag riktigt effektiv & kunde lika gärna gått till skolan utan problem. Men kroppen strejkade & hjärnan  likaså. Försökte ändå äta frukost men efter fanns det inget val, bara tillbaka & lägga sig och jag däckade inom loppet av 2 minuter & sov i 3 timmar utan att ens vända mig. Nu är jag rätt seg, som vanligt när man är nyvaken men har tänkt att ta en promenad för att sen komma tillbaka och.. plugga.. Ingen vila här inte, tänkte uttnyttja tiden nu när jag ändå är hemma.. Får börja med något enklare sen om jag orkar så tar jag tag i matten.

Och lovar att jag ska lägga in bilder från semestern idag! Om inte matten går bra då måste jag jobba klart med den haha
pusshej
Blev taggad på denna bilden på facebook -
vet inte vilken av alla underbara kvällar denna bilden kommer ifrån, tror det var den sista kvällen.
Fyfan asså, varje kväll från denna sommaren kommer sitta kvar länge i minnet.
Detta är då jag och min kusin som fascineras av löv påvägen hem..
fråga inte, just as crazy as it looks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0