my only love

HEJSANSVEJSAN

Känner mig jättemobbad för jag HÄLSAR på min blogg/läsare haha, men kände för att börja på ett annorlunda sätt.
Imorse var jag hos tandhygienisten och fixade lite, sen hade vi fotografering och projektarbete, vilket vi har haft fram tills nu. Nu ska vi förbereda vår debatt i genetik. Jag ska argumentera mot att våra genetiska anlag till sjukdomar osv. ska vara offentliga. Lika svårt som det låter haha.
För att kunna koncentrera mig, tro mig var tvungen, köpte jag en cola fast jag senast imorse lovade mig själv att sluta med sånt skit. Men om jag pluggar kan jag belöna mig ändå.. Och ska plugga bosniska när jag kommer hem så det var okej med denna colan idag.
Bara min hjärna som kör sitt gamla vanliga race, med tankar och belöningar och plugg.
Ja så kan det gå också - kalla mig psykiskt sjuk i already know it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0