laktosintoleranta sabina

Såhär är det, jag tror jag är laktosintolerant. Är nästan 100% säker på det. Något är det i alla fall. Kan inte dricka mjölk, filmjölk och sånt. Åt ostbricka igår, dog på kvällen typ. Så jag får nöja mig med sojamjölk. Som kan vara god, men som oftast ger mig kväljningar (klökningar enligt mina kära vänner). Och jag är nog den sämsta att drabbas av laktosintolerans för hela mitt liv går ut på mjölkprodukter haha. Det är typ meningen med livet. Som nu, skulle äta mackor och till det passar mjölk så jävla bra. Men neeej, då måste jag dricka sojamjölk. Och för att överleva maxade jag med oboy, typ - 1 dl sojamjölk 5 dl oboy, bästa receptet haha.
Svammel, svammel

MÅSTE PLUGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0