i want you to make me feel..

Käkade en tonfisksallad precis - så gott! Funderar på vad jag ska göra. Förmodligen städa rummet sen plugga och kanske hinner med en runda till ghettot så Ema kan sluta klaga på att jag aldrig besöker henne. Men får se, är fett trött kanske bara går & lägger mig haha, vilket kommer medföra massor med skit så nja..
Det gick riktigt bra på dansen idag, första gången i historien haha, sen hade vi matte men min hjärna var borta sen gick jag hem & såg en gammal tant som hade trillat från cykeln så ambulansen var där så jag blev helt gråtfärdig för hon blödde från huvudet. Känslig eller?
Har fullt upp resten av veckan med massor av olika saker men det gillas bara. Det börjar imorgon med tandläkarbesök -.- har 6 st hål i tänderna så dom måste fixas - NU. Och det var det, boring as hell.
Annat blir det på fredag dock, då ska vi fira Diana som fyller år på torsdag. GALET ska det bli!
Aja, be back när jag har något roligare att berätta
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0