i stay real why them other stay plastic

Sitter på lektion nu, Internationell Ekonomi, hade Engelska C innan.. Rätt tråkiga lektioner idag men that´s school. Jag fick byta min spanska 3 i individuellt val till dansträning så idag har jag första lektionen med dansträning, intressant.

Igår hade jag fullt upp & tänkte blogga på kvällen, hade bilder och allt men var stressad och fick ett samtal om en uppgift typ halv 11 på kvällen så var tvungen att göra den så jag hann inte lägga in bilder eller något men ska försöka hinna lägga in dem idag, sen lägga upp dem här. Har några outfits, bilder från lördag och även bilder från när vi hade gäster från Kina här. Så det kommer bli många bilder, men det gillar vi! Speciellt när de andra inläggen har varit TRÅKIGA! But that´s the way it is, tidsbrist får man leva med ibland..
Ska börja med lektionen nu med söta Gun haha, sen lunch. Därefter dansträning och matte c - woho! or not..

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0