i did it!

People - jag har tatuerat mig! Och det gjorde fan inte ont, verkligen inte så som jag hade förväntat mig. Nu har jag blivit tatueringsgalen haha vill bara ha fler & fler. Men det får vänta ett tag, måste ju ha pengar och vill även hitta ett motiv som verkligen passar, som jag gjorde med denna tatueringen.
Förövrigt har det varit val med en valvaka - mer om det när jag har samlat tankarna.. Vi har rasister i riksdagen, jag förstår fortfarande inte..
Idag var jag på hälsokontroll för att bli blodgivare & såklart har jag firat min 18-årsdag.. hunnit med riktigt mycket! Nu ska jag nog plugga lite, duscha och gå och lägga mig. Gick och la mig halv tio igår för jag var så utmattad och det var ta mig fan det bästa som hänt mig. Ska bli en rutin nu haha..
Btw - 12 oktober åker jag till Kina med klassen.. Kommer bli GALET! Längtar! Men tills dess händer massa roliga grejer - just stay tuned!

Bättre bilder kommer när den har läkt klart, den är snygg som fan redan nu men jag vill ta det lugnt med den. Vill att den ska läka perfekt, är helt panikslagen att något ska hända så har lusläst varenda hemsida men ALLA säger olika. Men skitsamma, får blanda några metoder & hoppas på det bästa iaf.
I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0