busy weekend

I fredags var det tjejkväll som gällde, skitkul! Somna sent, vakna tidigt och var helt förstörd haha. Spenderade hela dagen i stan, shoppade lite med Didi och Nadja som har kommit från Stockholm. Vi turistade lite, åt kinamat, åkte hem till Didi & tog en powernap, åkte ner till stan igen för att fika och på den vägen gick det. Har sovit ut nu, ska duscha och fixa mig, sen har vi möte kl 2. Därefter ska vi till väla lite för inget är ändå öppet i stan, och det är dåligt väder. Sen när jag kommer hem ska jag försöka plugga lite, pallar inte att jag redan har börjat skjuta upp allt. DÅLIGT!

BTW - det är bara 16 dagar kvar tills vi åker till Kina - CRAZY!
pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0