feel sorry for me

Har haft en skitdag!
Började med att jag vaknade efter 3 timmars sömn, huvudvärk till max - skulle skaka min youghurt - den flyger ut över hela köket.. Cyklar till skolan, ska byta en kurs men får bara en massa negativitet från syo:n, känner mig som en idiot. Kampanjar en stund med mitt kära SSU som får mig på lite bättre humör.. Går på lektion (matte c!) är nära att få en mental breakdown för det är 3:e lektionen och jag vill redan ta mitt liv för det är så svårt, men jag behöver det i framtiden (möjligen).. dagen fortsätter, vi ska gå på politisk debatt där alliansen såklart droppar lögn efter lögn, vilket ger mig magsår. Ut från aulan, direkt in i flera diskussioner, tröttnar på en moderat som inte kan ett skit & bestämmer mig för att gå därifrån när moderaten DRAR tillbaka mig - får spel...

Går ner på stan, äter & åker upp med bussen till skolan för att cykla hem. Sen som fan, sätter mig på cyklen, ska cykla ut från skolan, slirar på grusvägen flyger typ 2 meter, landar på vänster arm med hela kroppsvikten och skrapar upp hela vänster sida av kroppen. MYSIGT.

Helt handikappad känner jag mig, smsar Ema (love you!!!) hon kommer hit, tar hand om mig för min mami har åkt iväg & min pappa är lite trög som inte fattar att jag inte kan röra min vänstra arm alls. Hon underhåller mig lite smått och hjälper mig, handlar apelsinjuice till mig & nu har hon redan gått & lagt sig för hon har jetlag.. O jag ska tamigfan göra samma sak alldeles strax - vill bara att denna helvetesdagen tar slut så snabbt som möjligt.

cry me a river liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0