dedicated to my sister from another mister

Idag är det är en speciell dag!
Inte för att det är soligt, eller för jag vaknade upp till fina sms eller för att studiebidraget har kommit. Nej nej, det är något mycket större.
En av mina bästa & äldsta vänner har joinat oss i vuxengruppen.
Det är såklart Diana som fyller 18 år idag! Det är inte för att hon fyller år, inte ens för att hon har blivit 18 utan för att hon har kommit dit hon är idag och gjort det med bravur! Denna tjejen ligger mig varmt om hjärtat för att jag alltid har kunnat vända mig till henne, vilken tid på dygnet det än är och hon dömer inte en utan respektar och lyssnar alltid på ens tankar. Hon är en av de få personer som jag kan berätta allt för, som jag kan gråta med, som jag kan skratta med och bara var mig själv med! Det är något unikt hos en människa men med Diana kan jag vara vem jag är och hoppas att hon känner detsamma.

Diana, du vet om att jag älskar dig, och du ska veta att jag är jävligt stolt över dig för att du har gått från botten och är på topp nu. Du har gått emot alla dina motgångar och under alla år som vi har känt varandra har jag alltid beundrat dig för att du har lyckats resa dig som ingen annan!
Jag önskar dig all lycka i världen och att du får allt du önskar dig för det är du värd.
Mest av allt hoppas jag att jag & du fortsätter vår vänskap tills vi är gamla & gråa. Där ska vi sitta 80+ med 30 katter runt om oss och skratta åt alla våra galna minnen och åt allt vi har gått igenom.
Du vet om hur mycket jag älskar dig och kommer alltid att göra det!
Te iubesc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0