bloggen anropar Sabina!

WOW! Jag hittade in på min blogg, grattis Sabina.
Haha nej men jag har en anledning, faktiskt.
Skolan började den 24:e och vi skulle förbereda oss direkt för våra gäster från Kina. Dom kom dagen därpå och nu har vi haft fullt upp med dom i en vecka. Vi delade upp dom mellan oss i klassen och jag fick ha 2 st hemma hos mig, vilket inte var så farligt. Får komma med fler detaljer senare någon gång när jag har tid.
Imorse lämnade vi av dem på Knutpunkten, de skulle åka hem & vi fortsatte direkt upp till skolan där vi skulle jobba med vårt projektarbete. Vilket jag håller på med nu, vi ska fixa en planering och sen börja beta av den. Vi kommer ha så mycket att göra! STRESS

FÖRRESTEN - sitter på MIN data som vi har fått från skolan, eller ja nu är det lånade datorer för detta året men man kanske kan köpa dom efteråt.. Gillar dom skitmycket, ska se om dom funkar hemma också, då hade jag älskat dom mer än typ... apelsinjuice..

Ajaa, nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete. Har skitmycket att skriva om & har inte ens visat bilderna från semestern men det får komma när jag har tid - skolan först!

PUSSHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0