back to reality

Har en liten paus nu, lyssnar på lite skön musik samtidigt som jag pluggar. Fast det går trögt.. Hatar detta, när jag behöver det minst har jag ingen ork eller inspiration. Är riktigt tankspridd, vill bara göra andra grejer. Måste skriva en novellanalys vilket är skitlätt men ändå går det inte. Ska skriva ett stycke till och sen ska jag fixa min nya garderob, lägga in kläderna & sånt. Sen får jag fortsätta, skriva klart & även plugga lite internationell ekonomi. Känns som man bara har blivit slängd tillbaka till verkligheten. Har varit tvungen att plugga varje dag, för vi har haft massor med uppgifter till exakt varje dag men har ändå inte hunnit med allt. Lite ångest över att 2 veckor av skolan har gått men man är redan efter.. Det handlar inte om uppgifterna utan om tiden.. Detta kommer gå åt helvete känner jag. Men..

Bara att jobba undan:
Svenska
Int. ekonomi
Engelska
Matte
Natur

Denna veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0