who the fuck is snooze and why is he calling me that early!!??

Imorse var jag självmordsbenägen som fan, ville bara sova! Fyfan.. Somnade på engelskalektionen, det var såå skönt. Därefter hade vi Gunnan i internationell ekonomi som ni alla vet att jag hatar. Lunch - dans - matte c. Dödligt jobbig skoldag. Kom hem och lagade mat, har satt in allt i diskmaskinen och till och med hunnit med att kolla upp lite utbildningar på olika högskolor som jag måste fråga SYO om. Ska städa mitt rum lite nu, plugga och invänta min bästa kusin (: ska baka äppelpaj och kramas med henne, i've missed her! Sen ska jag ta mig fan sova tidigt med mysigaste sovsällskapet (:
And that's my day!
pusshej

svettiga & glada under en av alla festkvällar denna sommaren
me loves you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0