lost all my hope..

Idag kör vi på projektarbete hela dagen blandat med lite annat, som att förbereda debatten imorgon. Fyfan så mycket vi har just nu det är sjukt. Har typ 4 arbete att skriva på bosniska (vilket är mitt eget fel), prov i internationell ekonomi, projektarbete, och debatt i genteknik som omfattar 3 ämnen. Så ja, fullt upp är egentligen ett förmildrat uttryck.. För just projektarbetet är så mycket jobb och man kommer aldrig fram till det man behöver, man tror man är på god väg men egentligen har man ingen aning. Skitkul! Jag vet om att det är en riktigt viktig kurs men just nu pallar jag inte bry mig om den har fan tappat hoppet helt. Dom ger oss inte tillräckligt med tid eller instruktioner.. Sämst är dom..

Jaja ska återgå till arbetet nu..
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0