mobbad liten unge

Sitter just nu helt ensam i skolan och pluggar, väntar på att klockan ska bli 20 i så ska jag röra mig ner mot stan för att växla pengar sen åka hemåt. Och plugga vidare.. detta är så sjukt tråkigt! Men det måste göras. Tänker på att det bara är 6 dagar kvar tills vi åker till Kina så kan man stå ut med allt detta skitet.. Lite i alla fall..
Är riktigt nervös inför resan, vill inte glömma något viktigt men samtidigt vad fan är viktigt att ta med sig till andra sidan jorden. Katastrof asså.. Och att jag aldrig har flygit innan gör inte saken bättre haha kommer sluta med att jag kollar läskiga flygplansfilmer kvällen innan och får panik när vi ska lyfta. Så typiskt! Men jag klarar det väl, brukar inte vara nervös när jag ska göra något nytt eller läskigt. Inte heller glad för den delen men men.. Ska försöka att inte skämma ut mig inför hela planet & klassen genom att få panik på planet.


Jag och min kusin i Sarajevo, närmare bestämt på spårvagnen påväg mot stan.
Svettiga som fan men glada som få! Hade gett allt för att få vara där nu.. man kan ju alltid drömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0