love you more than chocolate-cake!

Igår kom Ema över och var stensjuk, hon slängde sig på min säng & så snacka vi lite skit med Hyra i telefon. Sen åt jag middag och därefter slängde jag mig bredvid Ema och vi utvärderade Kinaresan på vårt sätt haha. Hade tänt ljus och allt för att få henne att må lite bättre, men det räckte inte så jag fick baka muffins åt henne. Vi stack till Willys och handla lite ingridienser plus godis. När vi kom hem såg jag att jag bara hade 2 ägg men man får ta det ma har och tro mig att muffinsen ändå blev lyckade. Gjorde hallon/blåbärsmuffins & daimmuffins. Känner mig som en bagare just för att de blev så lyckade - och såklart har jag bilder (:

ENJOY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0