jet-lag!

Trodde aldrig jag skulle få jetlag men här sitter jag trött som en åsna & klockan är bara 8. Dock är den 2 på natten i Peking och min kropp är ju inställd efter det. Måste hålla mig vaken tills mina söta föräldrar kommer hem från Tyskland och så har jag lite grejer och fixa också. Men är såå trött. Äter daimtårta nu för att få en liten sockerkick haha.

Har packat upp, duschat och lagat mat idag så har ändå hunnit med mycket mer än vad jag trodde. Trodde jag typ skulle vakna, äta, sova, äta, sova haha. Min älskling Arnela kom hit och så lagade jag middag till oss, vi åt & snackade och hade det mysigt. Sen körde hon hem för hon är så duktig och har tagit körkort! GRATTIS GUMMAN!

Nej, nu ska jag vänta in föräldrarna och broder sen ska jag äntligen få sova. Skola imorgon med "underbara" internationell ekonomi som första lektion - KILL ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0