how did we come to this?

"En vän som är lojal och ärlig i vått och torrt. Det är något som jag alltid har kunnat uppleva från dig,
ska inte sitta här och hitta på och säga att du inte ställer upp för det gör du.
Och det är på grund av det jag älskar dig mest. Det är även på grund av att du
alltid har ställt upp som jag nu sitter här som ett frågetecken och undrar var det gick fel."


"Har vi inte alltid sagt Cuz' when you fall stand tall and come back for more?
Är det inte så vi är. När något händer är vi alltid där för varandra?
"


"Lita bara på dig själv. Men vad gör man när en del av dig själv inte längre går att lita på?
För det är exakt det du är – du är en del av mig. Så vad ska jag göra nu?"


"Lösa det berätta hur mycket du betyder för mig och att inget eller ingen annan skulle kunna
NÅGONSIN komma ivägen för den kärleken för dig, min älskade syster som jag hade dött för.
Människan som jag har sårat när det är det sista i världen jag ville göra.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0