get crazy, get wild!

Idag har dagen bestått av debatt i genteknik hela skoldagen, gick och vaccinerade mig (ont i armen!) bosniska och promenad hem. Förövrigt så vann vår sida på debatten - yesyesyes. Inte konstigt när vi var bäst! När jag kom hem åt jag, softade och tog tag i livet.
Japp, jag pluggade. Tro det eller ej. Har ett riktigt stort prov imorgon, och inte i vilket ämne som helst utan Internationell Ekonomi. Som jag hatar! Men prov är prov och jag hade hellre skrivit 30 uppsatser per dag än gjort prov men det skiter väl fan skolan i så man får helt enkelt göra det.
Så jag skar upp mango och honugsmelon, satte på musik på högsta och började att läsa och sammanfatta. Nu ska jag noppa ögonbrynen, läsa igenom mina sammanfattningar, borsta tänderna och lägga mig för att läsa alla sidor igen i boken. Sen får det räcka!

Imorgon kväll ska det bli galet, på ett bra sätt denna gången!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0