frosseri på hög nivå

Jag och Ema kör på en myskväll (läs matkväll) för att försöka återhämta oss från våra sjukdomar & från i fredags. Det var maxat kul - bilder kommer imorgon!
Ikväll har vi typ frossat i allt vi inte kommer kunna äta i Kina. Kan inte ens räkna upp allt vi har ätit, vi ligger helt utslagna och kollar på CSI och försöker smälta allt haha.
Har packat det mesta jag ska ha med mig. Imorgon ska jag bara avsluta allt, träffa lite folk & bara ta det lugnt (:
Vår nya, goda mix - popcorn med bearnaisesås!
TRY IT!

Ostbricka! mmmmmm så gott! Kommer dock sota för detta - remember?
Jag är laktosintolerant haha



Och Ema är verkligen inte laktosintolerant - mjölk till ost.
Nej nej, jag är inte avundsjuk.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0