china baby!

NI HAO!
Har precis ätit frukost, ska packa ner det allra sista, göra pastasallad sen åker vi!
Halv fyra ska vi vara på knutpunkten, tar båten över till Danmark - tåg till Köpenhamn och klockan nio lyfter flyget. Det blir faktiskt första gången för mig, har aldrig flugit innan så jag hoppas att det inte blir allt för jobbigt haha. Ser fram emot hela denna upplevelsen som fan, hallå - jag ska till KINA. Helt sjukt haha.
Nu måste jag skicka ett mail till min älskling Natasa, sen ska jag laga maten & städa mitt rum.
HOLLA!

btw - vi ska försöka blogga i Kina, som en klass. Om vi har internet och om man kan blogga där ens haha
Bloggen heter sp3cikina.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0