you spin my head right round, round, round

 




Helsingborgsblåsten har gett mig en otrolig huvudvärk så alledeles strax ska jag ta en tablett och hoppa i säng! Imorgon blir det som bekant plugg och om jag är duktig ska jag belöna mig med en runda på stan. Om jag ens kan somna ikväll. Har sovit oroligt som fan, drömmer konstiga drömmar - precis som att mina tankar & funderingar från dagen inte vill släppa utan måste följa med under natten med. No rest for me känns det som, kommer snart gå under om det ska fortsätta så. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar jag på musik (som vanligt) och försöker sortera mina tankar men det går ju sådär för huvudvärken blir bara värre.
Nej, en ipren, öronproppar (kan inte sova om jag hör regn) 
och sängen får det bli nu med detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0