what i´ve been up to!

I onsdags kom ju min kusin hit efter skolan & så lagade jag mat åt oss innan vi blev hämtade och körda till Väla. Min kusin skulle nämligen pierca tungan! Snacka om att jag blev sugen som fan nu. Har velat ha det innan men tänkte på riskerna med det & så men nu är jag back on it again. Direkt när jag har pengarna till det är jag nästa på tur! Så himla snyggt! Sen åkte vi tillbaka hem med den andra kusinen med oss nu, så satt vi hemma hos mig och åt mat och hade det allmänt trevligt. Mitt i natten stack vi till min tredje kusin haha som bor nära mig och drack kaffe (efterblivna är vi i know) sen begav vi oss hem i 10 minusgrader och höll på att förfrysa samt knäcka alla ben i kroppen när vi halka oss fram. Vet inte när vi somna men det blev ingen skola för mig på torsdagen i alla fall haha.
Torsdag var recovery + laga mat till Mima som inte kunde äta normalt, skitsynd! Sen stack jag till stan med Nermina, hon skulle ta tåget till jobbet & jag skulle kolla lite grejer. Åkte hem och fixa mig, åkte ner till stan och åt med Hyra, stack till min kusins butik och spenderade kvällen där. Tog ännu en dag ledig från skolan idag, ingen ork kvar.. Efter denna helgen blir det dock fullt fart framåt - drygt en månad kvar till lovet!
Nu ska jag fixa mig lite sakta för ikväll blir det mys på hög nivå med middag hos min "gudmor" (kuma i bosnien).

PUSSHAJ

Jag & Mima väntar på skjuts ute i kylan - dog lite!


Efterblivna Nermina som väntade i bilen.
Love you boo haha


Nermina var mer nervös haha (and scared)


Happy precis före (:


Let´s get it on!
Trög som jag är tog jag aldrig bild på just piercingen men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0